SKI FITNESS: 7 nasvetov za zimski trening

Če še niste začeli svoj zimski trening, je sedaj ravno pravi čas.

 

Ta teden vam v rubriki SKI FITNESS predstavljamo 7 nasvetov za učinkovit zimski trening, ki bo vaše telo dodobra pripravil na vznemirljive spuste po belih strminah. Vaje sploh niso zahtevne, lahko so celo zelo zabavne!

 

1. Ojačajte trup z vajami na trampolinu

Poskoki na trampolinu so odličen način krepitve trupa in učenja trikov in potez za smučarske poskoke. Ker morate pri poskokih paziti na ravnotežje in na to, da boste varno pristali, ob tem krepite tudi trebušne mišice. Ob poskokih na trampolinu izboljšujete tudi ravnotežje, zaznavanje in zavedanje okolja, kar pride še posebej prav na smučišču. Ker je obenem zelo zabavno, se niti ne zavedate, da pravzaprav intenzivno trenirate.

 

2. Izvajajte globlje in intenzivnejše počepe

Če želite (p)ostati  dober smučar, morate utrditi svoje noge. To še posebej velja za freestyle smučarje, ki veliko skačejo in morajo prenesti udarce ob tla ter varno pristati. Moč v nogah vam bo v vsakem načinu smučanja koristila, saj boste imeli večjo kontrolo nad gibi. Počepi so odlična vaja za krepitev zadnjice, bokov in stegen, ki so pomembni tudi pri smučanju. Poskušajte izvajati globlje počepe, saj se lahko med smučanjem znajdete v zelo nizkem položaju iz katerega se boste brez moči v nogah težko pobrali.

 

3. Izvajajte raznolike trebušne vaje

Že zgoraj smo omenjali pomembnost krepitve trupa, ki pri smučanju igra glavno vlogo. Če boste imeli okrepljen in stabilen trup, boste pri smučanju imeli boljše ravnotežje in več moči. Pomembno je, da izvajate raznolike vaje trebušnih mišic, kot so: plank, stranski plank, Superman (lezite na trebuh, iztegnite roke in noge ter jih sočasno dvigujte v zrak). Zelo dobra vaja je tudi tale: sedite na tla in dvignite noge v zrak. Nekdo naj vam izmenično podaja žogo na levo in desno stran, vi pa jo poskušajte uloviti. Vaja je zabavna in malo drugačna od običajnih. Za krepitev trupa pa lahko uporabite tudi jogo.

4. Izboljšajte kondicijo s kolesarjenjem in planinarjenjem

Smučanje ne zahteva le okrepljenih mišic in utrjenega trupa, temveč tudi dobro kondicijsko pripravljenost. Da na belih strminah ne boste prehitro omagali, poskrbite za ohranjanje kondicije z gorskim kolesarjenjem in planinarjenjem. Če to ni za vas, zadostuje tudi daljši sprehod ali katerakoli dejavnost, ki bo pospešila vaš utrip srca. Svetujemo, da te aktivnosti izvajate na svežem zraku in s tem poskrbite za še boljše počutje.

 

5. Ne pozabite na ramena

Ramena so še posebej ranljiva ob padcih, zato morate tudi ta predel telesa dovolj okrepiti, da ob potencialnem padcu ne pride do izpaha. Poskusite vaje z uporabo uteži ali vrvi v fitnesu. Izvedbo vaj si oglejte na spodnjih fotografijah.

 

6. Zgradite popoln biceps na plezalni steni

Plezanje je odličen način krepitve trupa in zgornjega predela telesa, ker pa se morate dobro držati, pri plezanju intenzivno delajo tudi trebušne mišice. Ker gre za pravo pustolovščino in izziv, je odlična alternativa dolgočasnim vajam v fitnesu. Pogumne plezalce boste srečali tudi na Golteh, saj jih plezalna stena hotela Golte navdušuje tudi v zimskem času.

 

7. Izboljšajte svoje ravnotežje na ravnotežni deski

Na smučišču potrebujete poleg že omenjene fizične kondicije in krepkega telesa tudi dobro ravnotežje. Za vajo izboljšanja ravnotežja lahko uporabite ravnotežno desko, ki jo prodajajo v vseh bolje založenih športnih trgovinah. Če le te nimate, lahko vajo izvajate tudi brez nje. Stojte pokončno, iztegnite roke in eno nogo predse ter izvajajte počepe na eni nogi. Vajo lahko tudi nadgradite z utežmi, a le te dodajajte postopoma. Poleg ravnotežja in moči boste s to vajo pridobili tudi večjo stabilnost na območju kolena.

Delite zapis:

Share on facebook
Facebook
Share on email
Email
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
Share on whatsapp
WhatsApp
Scroll to Top